MINISTERUL EDUCAŢIEI NAŢIONALE ŞI CERCETĂRII ŞTIINŢIFICE
INSPECTORATUL ŞCOLAR JUDEŢEAN VRANCEA
GRĂDINIŢA CU P.P. NR. 18
FOCŞANI-VRANCEA
Str. Popa Şapcă, nr. 4
Nr. 348/ 26.04.2016
RAPORT FINAL
PROGRAMUL „SĂ ŞTII MAI MULTE , SĂ FII MAI BUN !”
1.Denumirea unităţii de învăţământ: GRĂDINIŢA CU
P.P. NR. 18 FOCŞANI
2. Numărul de
activităţi derulate: 5(cinci) activităţi
3.Tipul de activităţi derulate:





4. Resursele implicate : 21 cadre
didactice, 270 preşcolari , 80 părinti.
5.Parteneri
implicaţi
:







6.Menţionarea
spaţiilor de desfăşurare a activităţilor :
·
Grădiniţa cu P.P. Nr. 18, Focşani ;
·
Cabinetul medical ,,Pro Ortodonţia “ şi ,,Dent Ca SRL”;
·
Cinematograful Balada;
·
Mănăstirea Vărzăreşti.
7.Obiectivele urmărite:
a. Formarea unei atitudini pozitive şi responsabile fată de sănătatea sa şi a celor din jur , a
unui stil de viată sănătos ;
b. Educarea unui
comportament civilizat într-o sală de teatru de păpuşi;
c. Încurajarea preşcolarilor pentru a exprima
opinii şi stări sufleteşti proprii prin mişcare şi pentru motivarea lor, într-o
competiţie sportivă;
d. Dezvoltarea unor sentimente specifice şi a
dorinţei de a practica sportul, pentru sănătate ;
e. Formarea virtuţiilor creştine şi consolidarea comportamentului
moral-religios;
f. Cunoaşterea unor elemente simple de religie şi
cultură religioasă prin activităţi
art.plastice şi practice;
g. Dezvoltarea
capacităţii de a se exprima prin diferite forme de comunicare;
h. Dezvoltarea abilităţilor de interacţiune socială;
i. Valorificarea
talentului şi a aptitudinilor artistice ale elevilor .
8. Modalităţi de
evaluare a activităţilor:






9.Rezultate înregistrate:
·
Formarea deprinderilor de a lucra în echipă;
·
Descoperirea unor aptitudini noi;
·
Relaţionarea armoniasă cu cei din jur;
·
Dezvoltarea abilităţilor practice;
·
Îmbogăţirea orizonturilor culturale;
·
Premii la nivelul fiecărei grupe .
10.ANALIZA SWOT:
a.Puncte tari:







b. Puncte slabe:
·
Fonduri
insuficiente pentru desfăşurarea activităţilor educative şcolare şi
extraşcolare;
·
Lipsa unei sali
de spectacol în grădiniţă necesara desfăşurării
activităţilor culturale;
c. Oportunităţi:





d. Ameninţări:
·
Absenţa cadrului
legislativ care reglementează şi certifică activitatea educativă şcolară şi
extraşcolară;
·
Dezavantajul creat
de programele şcolare încărcate care nu permit dezvoltarea componentei
educative;
11.Recomandări, sugestii:




Director, Responsabil Comisie metodică
Prof.
Dima Gigea Prof. Avram Loredana Prof. Petrea Nicoleta
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu